• (iOS) Candy Fever više iskustva besplatno

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Fever ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Fever IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ više iskustva besplatno ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Candy Fever 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nisam siguran zašto se promijenio iz apsolutno besplatnih u dostupne kupnje putem aplikacije. Neki lvl-ovi nisu namijenjeni za stjecanje 3 zvjezdice. Pa dobro, bilo je zabavno dok je trajalo. Deinstalirao sam ga zbog dostupnih kupnji unutar aplikacije.

    Ova igra je vrlo zanimljiva i vrlo interaktivna, ali zašto kopirate candy crush sagu, molim vas, prestanite da je to najbolja puzzle igra za sva vremena shvatite to pa ću vam dati tri zvjezdice

    Dance Clash: Ballet vs Hip Hop கேஷுவல் nqt

    kvari interes za igranje jer ima puno reklama i iskačućih google sigurnosti. previše komercijalno i nije za djecu.

    Još uvijek učim, ali za sada zabavno.

    Bila bi bolja igra da ima upola manje reklama, kao što sam vidio da mnogi komentiraju u recenzijama.

    najnametljiviji dodaci koje sam ikad vidio, toliko loše da sam morao prisilno zatvoriti aplikaciju, grozno

    POSLJEDNJA RAZINA SE NE OTVARA U IGRI. MOLIM VAS RIJEŠITE OVAJ PROBLEM USKORO U OPĆINI IGRA JE DOBRA.

    Igra je zabavna, ali zašto se zaustavlja na kremastom pašnjaku. Završio sam sve razine tamo i također sam pokušao ažurirati aplikaciju, ali sljedeći pašnjak ne radi. Mobile guru molim neka zabava ne stane na tome.......


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :