• (Android/iOS) Dynamons World kod token gangguan

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dynamons World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dynamons World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod token gangguan ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dynamons World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Perkara pertama ialah ia adalah pendua pokemon dan istana klaude tidak pernah dibuka, jadi sila kemas kini permainan untuk menjadikannya lebih menyeronokkan

    Suka sangat game ni sampai tak tidur malam

    Permainan ini bagus tetapi terdapat lebih banyak prolem dalam permainan yang anda perlu membetulkannya

    Permainan ini sangat menambah kasual

    Permainan yang hebat. Permainan ini kebanyakannya seperti Pokemon. Saya memberinya 5 bintang tetapi terdapat beberapa masalah. 1. Perlu ada lebih banyak jenis dinamon . 2. Adalah baik jika dinamon berkembang selepas peringkat tertentu. 3. Saya akan menjadi lebih menarik jika kita boleh menggunakan 5 atau 6 dinamon dalam pertempuran. Saya mempunyai masalah dalam permainan ini. Saya tidak tahu sama ada sesiapa memberitahu anda perkara ini. Mengapa saya mahu membayar berlian untuk menaikkan tahap dinamon. Kita tidak boleh menghalang haiwan (dinamon) daripada membesar. Sila betulkan ini dan ia akan menjadi lebih baik.

    Permainan ini menakjubkan tetapi saya akan memberikannya hanya Dua bintang kerana Castle sentiasa datang tidak lama lagi

    best giler rugi tak main

    Dynamons World Fabularne lxr

    Dynamons World Fabularne lxr

    Permainan ini mempunyai pepijat. Kadangkala tidak dibuka. kadang-kadang ia mengambil masa 4-5 kali untuk dibuka. sila betulkan pepijat ini

    Saya sangat menyukai permainan ini tetapi kadangkala permainan ini menjadi beku tetapi saya menyukainya

    Agak menyeronokkan tetapi penambahan paksa dan pertempuran adalah benar-benar perlahan

    Apabila saya cuba bermain skrin permainan ini tiba-tiba mendapat sila lakukan sesuatu dengan cepat

    Best ye semua Dynamons ni comel la tolong lah buat lah Dynamons 3

    terbaik

    Hebat

    Dynamons World Fabularne lxr

    Sangat best

    Hello pencipta dunia dynamons permainan ini bagus tetapi jika anda memberi kami lebih banyak serpihan ia akan menjadi bagus. Saya bermain selama 5 tahun dan istana klaude tidak pernah dibuka, ia memberitahu akan datang tidak lama lagi, sila berikan kemas kini bahawa bila istana klaude akan dibuka dan bukan sahaja saya semua pemain menunggunya sahaja dan menambah lebih banyak dinamon dan dinamon kuasa dengan jarang jadi permainan anda akan menjadi terkenal thanx.

    Permainan ini menarik tetapi pada satu hujung pemain semakin bosan kerana 1 Iland iaitu klaude langsung tidak dibuka.

    Permainan paling teruk yang saya lihat berulang kali skrin menjadi hitam dan hanya audio permainan didengari Ini adalah permainan yang sangat teruk jadi saya telah memadamkannya.

    Saya suka permainan pokemon. Tetapi permainan pokemon yang lebih menyeronokkan boleh didapati di pc. Kemudian saya memuat turun aplikasi ini. Saya bermain lebih daripada 1-2 tahun. Dan saya menunggu arena terakhir "Istana Klaud". Mereka tidak menambah arena ini. Ramai yang tunggu ni dari 2014. Saya nak cakap tolong tambahkan "Klaud's Castle".

    Cuba lah revelasi dan level banyak

    Sila kemas kini permainan, ia terlalu lama sekarang perlu menambah peta baharu.

    ini adalah permainan terbaik yang pernah saya mainkan........saya tidak boleh berhenti bermain permainan ini...permainan yang sangat hebat...satu-satunya masalah ialah kekurangan wang.....bolehkah anda membuat cara untuk mendapatkan emas dengan lebih cepat

    Terlalu banyak iklan. Selepas setiap kemenangan, iklan muncul. Ia menjengkelkan dan saya tidak dapat menikmati permainan itu

    Sebenarnya saya pernah bermain masa permainan ini. Tetapi sekarang apabila saya bermain beberapa pepijat mengganggu saya jadi sila betulkan dan pastikan untuk membuka kunci istana klades. Dan kemudian saya rasa saya memberi anda penarafan 5 bintang. Masih permainan yang bagus

    Best ka saye baru nk download


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :